sobota, 28 czerwca 2014

† Prolog †

                     

    Zawsze wiedziałam, że jestem gotowa umrzeć za osobę, którą kocham. Ale nigdy nie sądziłam, że pokocham osobę, która jest w stanie zabić mnie i moich bliskich. Osobę zupełnie z inną historią swojego życia, którą zapisał na swym ciele. Kogoś,kto nie boi się igrać z prawem i parę razy został zatrzymany. Myliłam się, kierował mną (zresztą każdymi nadal steruje) stereotyp o punkowcach. Że nie mają serca, wykorzystują młodszych, gwałcą a to wszystko dla zabawy. Wszystkie te ich gadki to brednie. Może i są tacy jak z opisu, ale nie on. On jest inny, kochający, opiekuńczy i tak samo jest gotów umrzeć. 
     Obydwoje jesteśmy gotowi walczyć o to, by zaakceptowano naszą miłość a nasze dwa światy pogodziły się. Bo nie możemy znieść myśli, że nas rozdzielą a co gorsza jedno z nas już się nie obudzi. 


                                                                                                                 Destiny †
 

15 komentarzy:

  1. ojejejsbhsjdjdb super djjdnsjsj kocham ale jak to umrze? powtarzam boj sie

    OdpowiedzUsuń
  2. "a co gorsza jedne z nas już się nie obudzi" - CO? ;_;
    Na pewno będę czytać! Dodam do obserwowanych, żebym mogła lepiej wyhaczyć kiedy pojawi się pierwszy rozdział :D Prolog wciągający, dzięki czemu wiem już, że opowiadanie jest zajebiste! Nie czytałam jeszcze historii z Louisem ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkju już się nie mogę doczekać. ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Napowiada się świetnie ;D
    czekam na 1 rozdział ;>
    Chcesz uśmiercić jednego z głównych bochateró ? ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prolog, czekam na pierwszy rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zaczyna :) ... Czytam dalej @xxunbrokenx

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak napisałam chwilę wcześniej jestem :) już sam zwiastun oraz prolog mnie zaintrygował :) będę czytać to na 100% :> Świetnie piszesz :) pozdrawiam @Mika69_1D

    OdpowiedzUsuń
  8. Exstra prolog! @KotekAla

    OdpowiedzUsuń
  9. UWAGA
    jsgsgshehcehdjdhdbdjdj
    Dziękuje niemam nic więcej do powiedzienia xp
    @lo_ve1D

    OdpowiedzUsuń
  10. Prologiem mnie zaciekawiłaś, dlatego też lecę czytać dalej :3 Tak, jak Ci powiedziałam na tt, przypomina mi on troszeczkę "Księgę Krwi" :)
    Sam w sobie jest bardzo ciekawy :)
    JA TU ZOSTAJE, DODAJE SIĘ DO CZYTELNIKÓW I CZEKAM NA ROZDZIAŁ 5 SKARBIE :D

    P.S. >>> Dziękuję za komentarze kochana i mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)

    Pozdrawiam,
    Lady In Black *-*

    OdpowiedzUsuń