sobota, 19 marca 2016

† Podziękowania †

Oficjalnie pierwsza część Lethal Love zakończyła się! Nie miałoby to miejsca gdyby nie wy moi drodzy i kochani czytelnicy! Znajdowaliście czas aby przeczytać te rozdziały i skomentować. Byliście cierpliwi kiedy tak rzadko dodawałam rozdziały. Podobało wam się i zostaliście do końca. Chcę wam z tego powodu strasznie podziękować. Naprawdę nie macie pojęcia jak bardzo każdy komentarz mnie motywował i wywoływał uśmiech na twarzy. Dziękuję dziękuję dziękuję!
Mam nadzieję, że będziecie tutaj dalej wyczekiwać drugiej części z niecierpliwością. Już nad nią pracuję i w sekrecie zdradzę, że będzie się działo. Lecz oprócz tego chcę abyście wyłapywali te ważne rzeczy, które chce wam przekazać i które podsumowałam w epilogu.
Jeszcze raz dziękuję z całego serca i do zobaczenia! Kocham was mocno!

Anne Mary Claire †

4 komentarze:

  1. kocham!!! ♥♥♥
    Już nie mogę się doczekać drugiej części! BARDZO! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy druga część ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jeszcze nie wiem. Najpierw chciałabym zakończyć sprawę z rokiem szkolnym. Później zacznę się zastanawiać nad premierą drugiej części. Chciałabym tez na pewno w dniu premiery mieć już kilka rozdziałów w kieszeni abyście nie musieli na nie czekać i dodawać je raz za razem. Musicie uzbroić się w cierpliwość ♥ Kocham

      Usuń
  3. Niedawno zaczęłam czytać i dzisiaj skończyłam. Cudowne opowiadanie. ♥♥ Czekam na drugą część.

    OdpowiedzUsuń