wtorek, 28 czerwca 2016

† Slaves Love †

Dokładnie dwa lata temu pojawił się tutaj prolog opowieści pod tytułem "Lethal Love". Zaraz za nim rozdziały, aż wreszcie w marcu tego roku przeczytaliście epilog.
Szczerze nie mogę dalej w to uwierzyć, że skończyłam pisać pierwszą część. Pamiętam jakbym publikowała pierwszy post dopiero wczoraj. Tymczasem naprawdę udało mi się osiągnąć swój cel bez żadnej myśli o poddaniu się i brnę dalej. Rozwijam się, staram się aby wszystko było idealne i trzymało was w napięciu a nie nudziło jak kazanie w kościele.
Muszę też wam znowu podziękować (nigdy nie przestanę tego robić), że jesteście tutaj i doceniacie moją pracę. Jesteście wielcy, naprawdę! Wasze pozytywne komentarze są połową mojej motywacji i mam nadzieję, że dalej tak będzie i cierpliwie czekacie na drugą część.
Jeżeli wszystko pójdzie dobrze na światło dzienne za równy miesiąc czyli 28.07.2016 wyjdzie prolog i zacznę publikować drugą część, która będzie się nazywać Slaves Love. Tym razem jeżeli pojawi się ostatni rozdział i epilog będzie to prawdziwy koniec historii Destiny i Louisa.
Także  musicie poczekać jeszcze trochę. Mam nadzieję, że wytrzymacie i rozumiecie, że chciałam skupić się na końcówce roku szkolnego i na spokojnie napisać kilak rozdziałów.
Kocham was, buziaki i do zobaczenia za 30 dni!

Anne Mary Claire †

PS Radzę też przygotować się wam emocjonalnie bo może być trochę wybuchowo, ostro, krwawo, ale romantycznie...

1 komentarz:

  1. OMG ^_^ W końcu!!! ♥♥♥
    Nie mogę się doczekać! :D ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń